مشتری گرامی، از این‌که فروشگاه اینترنتی حلماتل را برای تامین کالاهای مجموعه خود انتخاب کرده‌اید صمیمانه سپاسگزاریم.

ما حلماتل تمامی تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین محصولات را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم و تجربه‌ای خوب از یک خرید اینترنتی را برای شما به ارمغان بیاوریم. در راستای ایجاد شفافیت در خصوص تعهدات متقابل حلماتل و شما مشتری گرامی خواهشمندیم قوانین و مقررات زیر را به دقت مطالعه فرمائید و تاییدخود را با ثبت گزینه قبول شرایط که اعلام فرمایید سپس می توانید نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و خرید اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشنده و سایت از سوی کاربرمی باشد و تایید شما برای پذیرش مقررات، به منزله امضای و قبول این شرایط می باشد که مفاد آن در روابط بین فروشگاه و مشتری بعنوان توافقات صورت گرفته حاکم خواهد بود.

قوانین عمومی

تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت حلماتل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و هر دو طرف نسبت به انجام تکالیف خود بر اساس قوانین جاری کشور و ماده 5 قانون تجارت الکترونیک این قرارداد را منعقد و به مفاد آن متعهد هستند. تمامی کالاهای موجود حلماتل ، به صورت قانونی و رسمی وارد کشور شده و مجوز های لازم از مراجع مربوطه دریافت شده است. فعالیت‌های سایت حلماتل تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. همچنین در صورتی‌که در آینده در قوانین مندرج، رویه‌ها و خدمات تغییراتی ایجاد شود درهمین صفحه منتشر و به روزرسانی خواهد شد و شما توافق می­‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت حلماتل به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری

هر شخص حقیقی با حقوقی که در پنل کاربری سایت ثبت نام کرده و با پذیرش مقررات سایت امکان خرید از سایت را خواهد داشت.

  تعریف مشتری همکار

به شخص یا شرکتی گفته می‌­شود که در صنف موبایل، الکترونیک، کامپیوتر و کالای دیجیتال فعالیت می‌­کند، در بخش ثبت نام فرم‌های مربوطه را پر کرده است، مدارک مورد نیاز از قبیل جواز کسب و کارت ملی را بارگزاری(آپلود) کرده و مورد تایید مجموعه حلماتل قرار گرفته است. از آنجا که حلماتل بخش خرید همکار دارد مشتریان همکار به نام کاربری و رمز عبوری مختص خود وارد این بخش می‌شوند.

نکته: افرادی که با عنوان کاربر مصرف کننده ثبت نام کردند: با توجه به سابقه خرید؛ کاربرانی که خریدهای بالای 2 عدد در فاکتور دارند و یا در یک ماه بیش از یک‌بار خرید انجام داده‌اند نیز همکار نامیده می‌شوند.

تعریف فروشنده

شرکت زرین تجارت حلما با نام تجاری حلماتل دارنده مجوزها و صلاحیتهای لازم برای ایجاد و فعالیت فروشگاه مجازی و مالک مادی و معنوی پایگاه داده و پیام رسانهای مرتبط به نشانی تهران،خیابان ولیعصر(ع)،مجتمع اداری و تجاری ابریشم،طبقه اول،پلاک 116 می باشد که فروشنده نامیده یا حلماتل می شود.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌ها و حلماتل استفاده می‌­کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می­‌کنید و یا به حلماتل ایمیل می­زنید این ارتباط به صورت الکترونیکی انجام می­‌شود و در صورتی‌که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد شما موافقت می­‌کنید که حلماتل به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می­‌کند تنها آدرس ایمیل و تلفن‌هایی رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌­گیرد و ارسال پیام از این روشهای الکترونیکی به منزله مکاتبات رسمی فروشنده با شما قابل استناد خواهد بود.

نکته 1: مشتری موافقت نمود که جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد حلماتل برای شما ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی‌که کاربران تمایل به دریافت این‌گونه ایمیل و پیامک‌ها های اطلاع رسانی و تبلیغی نداشته باشند می­‌توانند عضویت دریافت خبرنامه حلماتل را در پروفایل خود لغو کنند.

نکته2:  مسئولیت نگهداری از رمز عبور و نام کاربری برای ورود به سایت برعهده کاربران و لازم است برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی آن را نزد دیگران افشا نکنند و در صورتی که کاربر شماره تلفن همراه خود را به شخص دیگری واگذار کند، این وظیفه برای او متصور می‌شود که برای جلوگیری از سوء استفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدید را ثبت کند. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد اشاره ‌شده باشد، با شخص کاربر بوده و در این زمینه با قبول مقررات وب‌سایت، حق هرگونه ادعا علیه حلماتل را از خود سلب کرده‌ است.

نکته 3: همه محتواهای منتشرشده در وب‌سایت حلماتل مانند متن، گرافیک، لوگو، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوها و کلیه محتوای تولیدشده توسط حلماتل جزو اموال حلماتل محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار حلماتل است. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای حلماتل محفوظ می‏‌دارد.

نکته4: کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت حلماتل یا هر یک از خدمات و مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هرگونه استفاده از داده‌کاوی یا روش‌‏های مشابه مانند جمع‌آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق برای حلماتل محفوظ است.

شرایط فروش

محصولات ارائه شده در پایگاه داده حلماتل همگی یا به‌طور مستقیم توسط شرکت زرین تجارت حلما از مبادی رسمی و قانونی وارد شده است و یا از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری شده است و مطابق با نمونه های ارائه شده در سایت می باشد.

قیمت کالاهای موجود در سایت طبق ضوابط و مقررات قیمت گذاری کالاهای وارداتی مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است و کلیه قیمت‌ها به تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان رسیده و حداکثر قیمت فروش مصرف کننده در سایت 124.ir ثبت شده است. از آنجایی‌که به درخواست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت معدن و تجارت اطلاعات فروش کالاها روزانه و به صورت کامل به منظور کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در اختیار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اتاق اصناف و امور بازرگانان قرار می­‌گیرد، رعایت ضوابط و قیمت فروش الزامی است. بدیهی است مسئولیت عواقب ناشی از عدم رعایت موارد فوق به عهده مشتری خواهد بود.

نکته 1: برای هر خرید از وب سایت حلماتل فاکتور رسمی صادر می­‌گردد. حلماتل مکلف است کلیه مبادلات و معاملات خود را طبق ماده 169 قانون مالیات ‌های مستقیم به سازمان امور مالیاتی گزارش نموده و فاکتورهای صادره را به همراه اطلاعات مورد نیاز مربوطه در بازه‌های زمانی مشخص شده به مراجع ذیصلاح ارسال می­‌نماید.

نکته 2: قیمت درج شده وب سایت قطعی بوده و  بعد از ثبت سفارش تحت هیچ عنوان اعم از نوسانات نرخ ارز یا افزایش هزینه‌های گمرکی یا تحریم یا هر عنوان دیگر قابل افزایش و یا کاهش نیست.

نکته 3: درشرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و حلماتل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش جدید اقدام کند. بدیهی است در این شرایط مبلغ پرداختی مسترد خواهد شد.

نکته 4: مشتری متعهد می­‌شود تمام حقوق دولتی از جمله عوارض، مالیات، بیمه و هر هزینه دولتی دیگر را برحسب مورد بر طبق قوانین جاری کشور پرداخت کند. بدیهی است مالیات بر ارزش افزوده بر اساس نرخ‌های تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی در فاکتورهای رسمی صادره توسط فروشنده لحاظ می‌گردد و خریدار موظف به رعایت آن است و به عبارت دیگر درصورت تغییر نرخ‌های ارزش افزوده در هر زمان توسط سازمان امور مالیاتی، نرخ های جدید اعمال و خریدار حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

نکته 6: با توجه به نوسانات نرخ ارز امکان مرجوع کالایی که قیمتش با ریزش مواجه شده وجود ندارد. لذا در صورت درخواست مرجوع قیمت جدید محاسبه و مبلغ قابل عودت می‌باشد.

نکته 7: استرداد کالا مختص مصرف کننده است و مشتری همکار به هیچ عنوان امکان مرجوع نمودن کالا را ندارد. همکار شامل کسانی است که با کاربری همکار ثبت نام کردند یا با کاربری مصرف‌کننده تعداد ذکر شده در تعریف مشتری همکار را خرید می‌کنند.

نکته 8: در صورتی که پس از سفارش مشتری، به هر دلیلی تامین کالا توسط فروشنده با موفقیت انجام نشود حلماتل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به لغو سفارش اقدام نماید. بدیهی است در این شرایط مبلغ پرداختی مسترد خواهد شد.

نکته 9 : خریدار باید با دقت سفارش خود را انتخاب و ثبت نماید زیرا پس از تکمیل فرآیند خرید، تغییر رنگ و مدل امکان‌پذیر نیست.

نکته 10: مدت زمان واریز وجه کالای عودت داده شده به حساب مبدا 3 الی 7 روز کاری می‌باشد، خریدار حق هرگونه اعتراضی را در این خصوص سلب و ساقط نمود.

نکته 11 : وقتی سفارشی درفروشگاه نهایی می‌شود، با ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه به مشتری اطلاع‌رسانی می‌شود و به این ترتیب سفارش در صف پردازش قرار می‏‌گیرد. در غیراین‌صورت ثبت سفارش صورت نگرفته است. بدیهی است که حلماتل هیچ‌ مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها می‌شوند، ندارد.

سیاست‌های حریم شخصی

حلماتل به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می­‌کنند احترام می­‌گذارد و محافظت از آن را وظیفه خود می داند در این راستا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات حلماتل مثل متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، مواد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط حلماتل جزئی از اموال حلماتل حساب می­‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار حلماتل است و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای حلماتل محفوظ می­دارد. در صورت استفاده از خدمات حلماتل ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می­‌گیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت حلماتل و پیج رسمی اینستاگرام مجموعه به آدرس @helmatel  است و هرگونه پیام و تماس خارج از این سرویسها تحت مسئولیت فروشنده نخواهد بود.

ثبت، پردازش و خرید

فروشگاه حلماتل به مشتریان خود در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته امکان سفارش گذاری می‌دهد لکن مبنای ارسال کالای خریداری شده بر اساس اتنخاب نحوه ارسال توسط مشتری از اولین روز کاری می باشد.

نکته1: روزکاری به معنی روز شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری، اولین روز پس از تعطیلات پردازش می­‌شوند.

فروشگاه حلماتل  همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می­‌دهد. با این حال، در صورتی که موجودی محصولی در حلماتل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق باطل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه آن سفارش برای حلماتل محفوظ است.

نکته 2: در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

فروشگاه  حلماتل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند. کلیه سفارش­های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می­‌شود. حق قطع فروش کلیه یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای حلماتل  محفوظ است و مشتری با قبول این توافقنامه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

نکته3: افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی برای مشتری ایجاد نمی­‌کند.

در صورتی که در قیمت گذاری اشتباهی رخ داده باشد حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌گذاری، حق باطل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه آن سفارش برای حلماتل محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، حلماتل جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند .

نطر به اینکه فرایند انتخاب و خرید کالا مجازی و غیر حضوری بوده حلماتل  اطلاعات موجود در کاربری را ملاک برای تشخیص هر مشتری می دهد  همچنین مشتری در زمان خرید و ورد به درگاه بانک به باید به نماد اعتماد الکترونیکی و نشانی مجاز درگاه بانکی دقت نماید و در صورت عدم تطابق، مسئولیتی متوجه حلماتل  از جهت جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه نخواهد بود.

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

 ارسال و حمل و نقل کالا

حلماتل همواره تلاش خود را می­‌کند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هریک از شرکت­های حمل و نقل به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در جریان حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. هنگام دریافت کالا، از صحت و سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود هر گونه ایراد ظاهری از تحویل آن خودداری نمایید. بدیهی است پس از تحویل کالا، مسئولیت هرگونه ایراد ظاهری و فیزیکی به عهده خریدار بوده و حلماتل مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

نکته 1: با توجه به اینکه انتخاب نوع سرویس حمل و تحویل کالا با مشتری می باشد هزینه ارسال با توجه به نوع ارسالی که انتخاب می‌کنید متغییر بوده و با توجه به تعرفه اعلامی شرکت حمل به مشتری اعلام می‌گردد.

نکته 2: در صورت انتخاب سرویس پست برای ارسال کالا میزان تعهدات بیمه کالا تا سقف 30 میلیون تومان بوده لذا توصیه می گردد برای درخواست کالاهای با ارزش بیش از این پوشش از سایر سرویسها با سقف پوشش بیمه بالاتر استفاده نمایید در غیر اینصورت مازاد خسارت وارده بر عهده مشتری خواهد بود.

مرجوع نمودن کالا:

اساسا کالای فروخته شده قابل استرداد نمی باشد ولی اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد با رعایت مقررات زیر مشمول پذیرش استرداد کالا خواهد شد:

  اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کارشناسان حلماتل اطلاع داده شود.

خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به حلماتل اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری موبایل حلماتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به حلماتل بازگردانده شود.

 برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد باید وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتريان حلماتل اطلاع داده شود.

نکته1: با توجه به اینکه عکس و مشخصات کالا جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

نکته2:  در مواردی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

نکته3:  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات آسیبی ندیده باشد و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

نکته4:  استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به حلماتل بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

نکته5:  گوشی موبایلی که دارای ایراد فنی یا ظاهری می‌باشد به هیچ عنوان نباید با سیم‌کارت روشن شده یا فعالسازی شده باشد. این موارد (روشن شدن با سیم کارت و فعال‌سازی) از طریق سامانه همتا قابل پیگیری است؛ در صورت روشن شدن با سیم کارت ویا فعال‌سازی حتی با وجود ایراد به دلیل ثبت مالکیت گوشی به نام مشتری به هیچ عنوان کالا مرجوع نشده و کلیه مسئولیت آن با مشتری است

 اگر مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 24 ساعت (یک روز) پس از ثبت سفارش ‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات مشتريان اطلاع دهد.

در حلماتل ، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی حلماتل، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.

با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد؛ همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

نکته6:  : انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

نکته7:  محصول بیمه به دلیل ارسال کد فعالسازی پس از خرید به هيچ وجه مرجوع يا تعويض نمي‌شوند.

نکته8: در خصوص انصراف از سفارشاتی که هنوز تحویل به شرکت حمل  نقل نشده است ، باید هر چه سریعتر به واحد خدمات مشتريان (شماره تلفن 021-66495011 ) در نرم افزارهای “واتس اپ” یا “تلگرام” اطلاع داده شود.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برایش مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف (خودداری) مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد موبایل 021-66495011 باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فروشنده در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

نکته9: برای ارسال کالای مرجوعی لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان خدمات مشتريان موبایل 021-66495011 تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات مشتريان جداً، خودداری کنید.

نکته10:  برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

نکته11:  از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و حتما جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید، برچسب ‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).

نکته12: در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید. اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل‌گرفتن کالا، با شماره تلفن 021-66495011 تماس بگیرید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و  ایمیل Info@helmatel.irارسال کنید.

نکته13:  بسته خود را به آدرس.استان تهران،خیابان ولیعصر(ع)،مجتمع اداری و تجاری ابریشم،طبقه اول،پلاک 116– شرکت زرین تجارت حلما |  ارسال کنید برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شماره تلفن 021-66495011 ارسال شود. همچنین تصویری از رسید به ایمیل Info@helmatel.ir ارسال گردد.

نکته14:  اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات مشتريان برسد، هزینه‌های ارسال به عهده حلماتل است ولی در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان شرکت هزینه های ارسال اولیه و مرجوعی آن به عهده مشتری خواهد بود. ملاک پذیرش، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات مشتريان حلماتل است و مشتری حق اعتراض در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود.

نکته15: پس از دریافت و پذیرش کالا توسط حلماتل بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد. اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و حلماتل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور – به مشتری را می‌پذیرد.

نکته16: فروشگاه حلماتل تلاش خود را به کار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد ولی با توجه به اینکه کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تایید ایراد کالا ، به طور میانگین 72 ساعت کاری در نظر گرفته شده است،

نکته17: پس از تایید ایراد کالا ، مرجوع وجه طی 3 روز کاری صورت می پذیرد. لطفا توجه فرماييد که مبلغ تنها به حسابي بازگردانده خواهد شد که پرداخت اوليه از آن انجام شده است.

 پذیرش مقررات

  مشتری با ثبت نام در پنل کابری و قبول قوانین و مقررات به کلیه شروط و تعهدات این توافقنامه متعهد شده  و قبول می‌کنند که مکلف است طبق این قوانین عمل کنند در غیر این صورت مسئولیتی متوجه فروشنده نخواهد بود.